Meghallgattuk - Detox - Küldöm a linket (2013.)

A Detox zenekar 11 év után új lemezzel jelentkezett és jól hallhatóan beleadtak apait-anyait, hogy az előző klasszikus anyagokhoz méltó kiadványt hozzanak össze.


 Tetszetős az album borítója, de ha nem látnám rajta a Detox nevet nem jutna eszembe, hogy punkzene található rajta. Ahogy beteszem a cd-t már az első szám igazi pörgős sláger Emberállat címmel, a lemez legjobbja szerintem. Detox-os punk rock alkotja a cd kb. háromnegyedét, mellette pár ska-s, metalos szerzemény és a pszichedelikus rockos Body Love Juice, amivel csak több meghallgatás után barátkoztam meg. Helyet kapott két ős-Detox dal is (Mary Jean, Atombomba) a lemezen újra felvett változatban és elsőre meglepett, hogy habár ezek nagyon nagy húzónóták egyáltalán nem lógnak ki felfelé, ami azt jelzi, hogy erős új anyag született. Nekem legjobban a nyitódal mellett a Pénz és szerelem valamint a Szüntelen küzdelem jöttek be leginkább Érdekes színfolt még a Mókuska című óvodás dalocska punkosított verziója, amelyre az első klip készült, régen nagy divat volt gyermekdalokat átdolgozni, manapság nem nagyon találkoztam hasonlóval. A szövegek nem sablonosak, a való élet dolgairól szólnak, én a magam részéről túl soknak érzem a drogokkal kapcsolatos témák szerepeltetését. A hangzás nagyon frankó, sosem hallottam a Punk-Floyd stúdióról, de jó munkát végeztek, szól minden ahogy kell.
Bátran ajánlhatom mindenkinek a meghallgatását, a kiváló ár-érték arány is meggyőző, 0 Forintért letölthető a zenekar honlapjáról. 
http://detox-punk.hu/popup1.php
(campos)

Nincsenek megjegyzések: